Reseña, en español, de Blogs: A Global Conversation, de James Torio, sobre la revolución en las comunicaciones de los blogs, las redes sociales y la Web 2.0, y sus implicaciones para las estrategias de márketing, en especial la nueva disponibilidad de nuevos nichos de márketing en la economía de la larga cola, así como la transformación de las estrategias de imagen y relaciones públicas de las empresas.
Abstract:
A review, in Spanish, of James Torio's Blogs: A Global
Conversation, a thesis on the communications revolution of blogs, social
networking and the Web 2.0, and its implications for marketing
strategies, most notably the availability of new marketing niches in the
long tail economy and the transformation of public relations.
Note: Downloadable document is in Spanish.
Number of Pages in PDF File: 10Keywords: Blogs, Marketing, Economy, Internet, Long tail, Public Relations
_____. "A
Blogal Conversation." Reseña de Blogs:
A Global Conversation, de James Torio. En García Landa, Vanity Fea 26 sept. 2005.
_____. "A Blogal
Conversation" (2005). PDF en red, Social
Science Research Network (nov. 2007):
2007
_____. "A Blogal
Conversation." Zaguán 21 marzo 2009.*
2009
_____. "A Blogal Conversation." ResearchGate 15 feb. 2012.*
DOI:
10.2139/ssrn.1027381
2016
_____. "A Blogal Conversation." Academia 18 enero 2016.*
2016
Tesis reseñada:
Torio, James. (nacido en 1975, Bethpage, NY; BA SUNY Stonybrook, MA
Syracuse). Blogs: A Global Conversation:
A Master's Thesis on the Social Phenomenon of Blogs. MA diss. Syracuse U,
NY. 2005. PDF.*
2005
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Se aceptan opiniones alternativas, e incluso coincidentes: