Un artículo sobre las rencillas internas judías y la destrucción de Israel, tema siempre de actualidad. En el que se me cita, aunque it's all Greek to me.
Κυριακοπούλου, Άννα, «Η αφηγηματική τεχνική έκφρασης συναισθημάτων που αξιοποιεί ο Φλάβιος Ιώσηπος στο επεισόδιο: (BJ 1.9-1-2) Ο Ναός και η Ιερουσαλήμ δεν καταστράφηκαν από τους Ρωμαίους, αλλά από τους ληστές που ξεκίνησαν έναν εμφύλιο πόλεμο, αναγκάζοντας τους Ρωμαίους να επέμβουν». Πρακτικά 5ου Colloquium Διδακτορικών και Μεταπτυχιακών Φοιτητών Τμήματος Φιλολογίας Πανεπιστημίου Πελοποννήσου. Εκδοτική επιμέλεια: Γιώργος Ανδρειωμένος. Καλαμάτα: Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, ΣΑΕΠΣ, Τμήμα Φιλολογίας, 2023. σσ. 61-68.
(Anna Kyriakopoulou, "The narrative technique of expressing emotions that utilizes Flavius Josephus in the episode: (BJ 1.9-1-2) 'The Temple and Jerusalem were not destroyed by the Romans, but by the bandits who started a civil war, forcing the Romans to intervene'." Proceedings of the 5th Colloquium of Doctoral and Postgraduate Students of the Philology Department of the University of Peloponnese. Ed. Giorgos Andriomenos et al. Kalamata: University of Peloponnese, SAEPS, Department of Philology, 2023. 61-68).
—oOo—
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Se aceptan opiniones alternativas, e incluso coincidentes: