lunes, 18 de enero de 2016

A Blogal Conversation


Reseña, en español, de  Blogs: A Global Conversation, de James Torio, sobre la revolución en las comunicaciones de los blogs, las redes sociales y la Web 2.0, y sus implicaciones para las estrategias de márketing, en especial la nueva disponibilidad de nuevos nichos de márketing en la economía de la larga cola, así como la transformación de las estrategias de imagen y relaciones públicas de las empresas.

Abstract:     

A review, in Spanish, of James Torio's Blogs: A Global Conversation, a thesis on the communications revolution of blogs, social networking and the Web 2.0, and its implications for marketing strategies, most notably the availability of new marketing niches in the long tail economy and the transformation of public relations.
 


Note: Downloadable document is in Spanish.
Number of Pages in PDF File: 10
Keywords: Blogs, Marketing, Economy, Internet, Long tail, Public Relations





_____. "A Blogal Conversation." Reseña de Blogs: A Global Conversation, de James Torio. En García Landa, Vanity Fea 26 sept. 2005.
_____. "A Blogal Conversation" (2005). PDF en red, Social Science Research Network (nov. 2007):
         2007
_____. "A Blogal Conversation." Zaguán 21 marzo 2009.*
         2009
_____. "A Blogal Conversation." ResearchGate 15 feb. 2012.*
         DOI: 10.2139/ssrn.1027381
         2016
_____. "A Blogal Conversation." Academia 18 enero 2016.*
         2016



Tesis reseñada:


Torio, James. (nacido en 1975, Bethpage, NY; BA SUNY Stonybrook, MA Syracuse). Blogs: A Global Conversation: A Master's Thesis on the Social Phenomenon of Blogs. MA diss. Syracuse U, NY. 2005. PDF.*
2005



No hay comentarios:

Publicar un comentario

Se aceptan opiniones alternativas, e incluso coincidentes: